پاک شد ...
درباره وبلاگ

بسم الله . گاهی به آدم حس های خاص دست میده مثلا یه وقتایی باتمام وجودت دوست داری خدارو بغل کنی و یه وقت هایی دلت میگیره ازش اینجا جایی است که من راجب حس ها و خاطراتم صحبت میکنم . راجب یه وقتای زندگیم ، یه وقت هایی که خودم و خدا رقمشون میزنیم چون شش دانگ دل من به نام خدااااست . امیدوارم از شنیدنشون لذت ببرید .
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 245
بازدید کل : 66532
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1



ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


اینجا کلبه ی دل من است ، شش دانگش هم به نام خداست .
چهار شنبه 13 شهريور 1392برچسب:, :: 18:3 ::  نويسنده : نرگس بانو        

دیشب دست به قلم شدم و یه پست فوق العاده نوشتم با " عنوانه شکر... "

به نظرم خیلی عالی شده بود در حدی که ذوق داشتم سریع بزارمش تو وبلاگ

وقتی همه کاراشو انجام دادم

بدون اینکه سیوش کنم خواستم براش عکس بزارم که یه دفعه همه چی پریددددددددگریه

یکی دو ساعت واسش وقت گذاشتم ، تا ساعت 2 داشتم روش کار میکردم

ولـــــــــــــــــــــی....

وقتی پاک شد یه ربع همین جوری خشکم زد ، باورم نمیشد !!!

وقتی دیدم هوای اتاق داره خفم میکنه رفتم تو حیاط ؛

اعصابم خورد بود بدجور ، ولی وقتی دیدم بارووون میبارید

رفتم زیر بارون 

به خودم گفتم شاید توی اون مطلب چیزی بوده که خدا نخواسته ثبت بشه

پس بیخیالش شو و برو بخواب

البته چاره ای هم نداشتم ولی حسنش این بود که  آروم شده بودم ...

امروزم هرچی سعی کردم دوباره بنویسم نشد ، یعنی نیومد!

علی الحساب این پست و داشته باشد تا با " شکر ..." برگردم خدمتتون ان شاالله

یادمون باشه توی هر اتفاق از زندگیمون حکمتی نهفته

کافیه حواسمونو جمع کنیم ...

 



نظرات شما عزیزان:

ریحانه
ساعت23:10---17 بهمن 1392


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: